Aangekomen, dag 1 - Reisverslag uit Assen, Nederland van Fokko en Liesbeth Folkers - WaarBenJij.nu Aangekomen, dag 1 - Reisverslag uit Assen, Nederland van Fokko en Liesbeth Folkers - WaarBenJij.nu

Aangekomen, dag 1

Door: Liesbeth

Blijf op de hoogte en volg Fokko en Liesbeth

11 Januari 2016 | Nederland, Assen

Jan en Hester hebben ons naar het station in Assen gebracht.
We zijn om 22 uur van Schiphol vertrokken.
Het was een goede vlucht, geen turbulentie gehad. Weinig geslapen natuurlijk, dat is ook haast niet mogelijk in zo'n groot vliegtuig. We moesten overstappen in Dubai, nou, dat vliegveld is een stad op zich. Lift in, lift uit, en met een trein van de ene terminal naar de andere. Een heel gedoe maar het is gelukt. We waren rond 7 uur vanmorgen (plaatselijke tijd) geland in Sydney en werden opgehaald door een chauffeur die ons naar het hotel bracht.
Na een lekkere douche zijn we maar op pad gegaan, ondanks de enorme moeheid. Maar ja, als je direct op bed kruipt, slaap je 's nachts niet meer.
Ons hotel ligt op 15 minuten lopen van het operahouse, dus daar maar een kijkje genomen. Het weer is fantastisch.
Er is van alles te beleven in de haven, een gezellige drukte.
Daarna door de botanische tuinen gelopen naar de andere kant van de haven en door naar de sky tower waar je op 80 meter hoogte een fantastisch uitzicht hebt op de stad.
Toen deden onze voeten zo veel pijn en voelden we ons gesloopt.
We hebben bij een pizzeria gegeten en zijn teruggegaan naar het hotel en lekker op bed gegaan. Morgen is er weer een dag!

• 11 Januari 2016 - 08:29

Gerrit En Gerda:

Super zeg ... we hebben nog wel eens aan jullie gedacht... hoe zal het ze vergaan.. Fijn dat jullie er zijn na een goede reis . Bij ons is het nu 08 00 uur en begint het gewone leven weer.. Veel Plezier. Gerrit en Gerda uit Utreg

• 11 Januari 2016 - 09:13

Lia :

Goodmorning Fokko en Liesbeth . We zijn in gedachten met jullie meegereisd. Fijn dat alles goed gegaan is onderweg. Beetje bijkomen en dan heerlijk genieten.

Liefs ons

• 11 Januari 2016 - 09:31

André/Dorien:

Hoi Wereldreizigers!!
    Fijn dat jullie goed zijn aan gekomen.
    Wij zijn erg benieuwd naar al jullie verhalen.
    (via deze weg wensen wij jullie nog een door God gezegend 2016!!)

André/Dorien

• 11 Januari 2016 - 10:11

Petra Leistra:

Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen.
    Eerst maar lekker bijkomen en dan maar lekker genieten!!
    Groetjes en veel liefs uit Fryslan!!

• 11 Januari 2016 - 10:48

Leffert En Josette:

Fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad zonder veel oponthoud. We hebben de vliegtuigen gevolgd via FlightRadar 24. Verder veel reisplezier!

• 11 Januari 2016 - 10:58

Pa En Ma:

Hoera, gezond aangekomen. Fijn dat Hester even gebeld heeft, woensdagmorgen komt ze even langs.
    Mam heeft de oogoperatie vanmorgen goed doorstaan. Morgen controle.
    Bedankt voor het verslag en geniet nu met volle teugen van die prachtige stad Sydney.
    We houden e-mail-contact. Groetn uut Grunnen.

• 11 Januari 2016 - 11:20

Hester:

Pap en mams!

Mooi dat jullie zijn aangekomen heb wel een beetje in de stress gezeten hahaha maar geniet daar maar
    Snel even die fotos laten zien!
    Geniet er van daar.

Hou van jullie!

• 11 Januari 2016 - 12:42

Jannie:

fijn om tehoren dat alles goed is gegaan. en nu lekker bijkomen van de reis.

• 11 Januari 2016 - 16:55

Kees & Willy:

en nu maar genieten!!

• 11 Januari 2016 - 17:39

Annelies:

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. En nu maar lekker genieten!

• 11 Januari 2016 - 19:40

Claudia:

Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen.
    Nu lekker bijkomen en genieten.
    Veel plezier

• 11 Januari 2016 - 20:27

Joke Seegers:

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. Lekker bijkomen van de reis, die zo te horen goed is verlopen. Lekker wennen aan het tijdsverschil( het is net nachtdienst) en dan genieten.

• 11 Januari 2016 - 21:27

Thea:

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. Geniet ervan!

• 12 Januari 2016 - 13:55

Arie En Henny:

Wat fijn dat jullie er zijn, geniet er van.

• 12 Januari 2016 - 17:38

Rob En Joke:

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen!!!! Nu lekker genieten!
    Heel veel plezier!!!!

• 13 Januari 2016 - 12:29

Margriet:

Super leuk om te kezen. Geniet ervan.

• 13 Januari 2016 - 19:42

Marieke:

Hoi Fokko en Liesbeth,

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn.
    Geniet van de mooie omgeving daar, en alle indrukken, en we blijven graag met jullie belevenissen meelezen, erg leuk!

groetjes Richard en Marieke

Tags: Sydney