Aankomst in NZ - Reisverslag uit Assen, Nederland van Fokko en Liesbeth Folkers - WaarBenJij.nu Aankomst in NZ - Reisverslag uit Assen, Nederland van Fokko en Liesbeth Folkers - WaarBenJij.nu

Aankomst in NZ

Door: Liesbeth

Blijf op de hoogte en volg Fokko en Liesbeth

16 Januari 2016 | Nederland, Assen

Goedemorgen allemaal,
We zijn gisteravond aangekomen in NPier.
Het was weer een goede vlucht, ook weer een lange dag!
Het weer is hier prachtig, we konden vanuit het vliegtuig mooie foto's maken van het land.
Henk en lisa stonden ons op te wachten.
Het is fijn om Henk, lisa an de kids weer te zien na zo'n lange tijd!
Ze hebben een erg leuk huis!
Het is hier heerlijk relaxed, ook in Sydney trouwens, niemand maakt zich ook maar ergens druk om, alles gaat zoals het komt, echt vakantie!
Do what you want to do, no hurry, no stress.
We hebben er ook een vriend bij, de hond Shadow, super lieve hond.
Vandaag lekker relaxen in de tuin, spullen uitpakken, enz.
We gaan genieten van deze weken hier!
See you!

• 16 Januari 2016 - 19:25

Bart En Janneke:

Fijn dat jullie aangekomen zijn bij familie en dat het allemaal zo goed verlopen is! Hier gaat het ook heel goed met Kiz en Saar. Ze zijn helemaal gewend aan ons leventje in Papenvoort. We wensen jullie een hele fijne tijd bij jullie familie. Veel bij te praten vast! Wij kijken weer uit naar het volgende reisverslag. Jullie wisten het vast al wel dat de wereld hier wit en koud is en glad bij tijden. Brrrrrr..... Je zal toch in New Zealand verblijven... Gr van ons.. Bart en Janneke

• 16 Januari 2016 - 19:29

Dianne:

Geniet van elkaar en van de omgeving, heerlijk hè, dat ontspannen leven daar!

• 16 Januari 2016 - 19:40

Wilma:

Leuke reisverslagen Liesbeth en Fokko
    Jullie zijn nu een week weg en wat hebben jullie al veel gezien.
    Geniet er van .Nu vooral bij je familie en kijk alweer uit naar de volgende reisverslag( wist niet dat jij zo leuk kunt schrijven Liesbeth ( neem aan dat dit niet door Fokko geschreven is haha )

• 16 Januari 2016 - 20:04

Ida:

Hoi hoi , weer een leuk verslag.gezellig om te lezen.
    Ijne weken daar. Doe je de groeten aan Henk?
    Groetjes Ida en Theo

• 16 Januari 2016 - 21:38

Pa En Ma:

Hallo, fijn dat jullie een mooie reis hebben gehad en allemaal weer ontmoet hebben. De dagen vliegen om.
    Zoveel te zien, hoe is het met de blaren. Groeten van Ma voor allemaal.
    Bedankt voor het telefoontje. Heb vannacht n.a.v. het vliegschema Flightradar24 gevolgd en jullie 'zien aankomen' in Akl. en in Npr. Wat een schatje, die Shadow, isn't? We hebben het gevoel dat we onze visa hebben verlengd van 2011 naar 2016. Geniet van een weekje (?) rust. Groeten van Pa. Tot horens.

• 17 Januari 2016 - 18:35

Arie En Henny:

Wat fijn dat jullie veilig aangekomen zijn. geniet er van, en denk er om geen haast en geen stres.

Henny en Arie.

Tags: Hastings